niedziela, 14 czerwca 2015

Letni biwak zgrywający - AKTUALIZACJA! ZMIANA TERMINU

Czuwajcie, w weekend 26-28.06.2015 (zmiana terminu), odbędzie Letni Biwak Zgrywający przed Obozem! Adresowany jest do wszystkich harcerek i harcerzy 1 ŚDH Wigry, osób wyjeżdżających z nami na obóz (spoza drużyny), a także dla zuchów z Leśnych Ludków (dla zuchów w wersji 2-dniowej sobota-niedziela) - ZUCHY informacja u dh. Ani Ochojskiej-Nowak oraz na końcu tego posta.

HARCERKI I HARCERZE:

Szczegóły pisemne poniżej. Proszę o informację do środy u dh. Dominiki Darul w SP-1 oraz u druha Leona Menżyka w SP-6 (z wpłatą 20 zł) kto jedzie na biwak.

ZAPRASZAMY NA LETNI BIWAK HARCERSKI I ZUCHOWY(informacje poniżej)

TERMIN: 26-28. czerwca br., rozpoczęcie w piątek o godz. 18.00, zakończenie w niedziele o godz. 10.00 uroczystym apelem, na który zapraszamy rodziców. Po apelu możliwość
zwiedzenia obozowiska.


MIEJSCE BIWAKU: Piaskownia, Żory, ul. Boczna - za Fadomem za blokami skręcić w lewo i już widać bramę.

KOSZT: 40zł / osoby chętne prosimy o wpłatę zaliczki 20 zł do środy 24.06,
u dh. Dominiki Darul w SP-1 lub u druha Leona Menżyka w SP-6

CO ZABRAĆ:
Śpiwór
mundur – harcerze na sobie, zieloną koszulkę – na sobie osoby spoza ZHP
suchy prowiant na 2 kolacje i 2 śniadania (np. chleb najlepiej krojony, konserwa, pasztet, serki
topione, dżem, wędlina krojona pakowana, warzywa – ogórek, pomidor itp. +
finkę /ostry nóż) – ilość oraz rodzaj zabranego prowiantu w zależności od upodobań i
możliwości dziecka (i jego kolegów ;)). Należy pamiętać, że posiłki przygotowujemy wspólnie, więc produkty trafiają do przysłowiowego „jednego worka”, woda 1,5 l
buty zmienne
buty i ubiór do wyjścia w teren leśny (obuwie pełne, spodnie długie)
nakrycie głowy
wygodny strój do spania (dres, getry)
latarka, kubek, menażka + niezbędnik, bidon lub mała butelka na wodę
mały plecak
strój kąpielowy
notatnik, ołówek, długopis (wszyscy) oraz busolę (kto ma)
małą kosmetyczkę: miniaturowe kosmetyki, mały ręcznik, szczoteczkę do zębów, mokre
chusteczki - są bardzo przydatne
zgodę rodziców (formularz poniżej)
dobry humor!!!

ZAPEWNIAMY: nocleg w namiotach 10-osobowych, na łóżku harcerskim typu kanadyjka i
materacach typu lateks, ubezpieczenie, ciepły posiłek w sobotę (obiad), herbatę do posiłków, wodę, moc wrażeń i niezapomnianą zabawę.

DODATKOWE INFORMACJE:
hm. Anna Nowacka: 667-995-985 zablocka@wp.pl / phm. Maciej Nowak: 694 424 381
w przypadku nieodebrania połączenia - prosimy o SMS oddzwonimy

WAŻNE
W związku z wprowadzeniem Elektronicznej Ewidencji w ZHP, warunkiem uczestnictwa
w biwaku są opłacone składki członkowskie ZHP (harcerze) 4 zł/miesiąc. Brakujące składki
można opłacić u podanych wyżej osób, podając imię, nazwisko dziecka oraz wpłacaną kwotę.
Ostatecznie będzie można to zrobić na miejscu w dniu rozpoczęcia biwaku u organizatorów.
Składki są obowiązkowe i trafiają do komendy hufca ZHP – jest to jedyna stała „opłata” w
harcerstwie. Prosimy o regulowanie jej na bieżąco w zastępach.

ZGODA RODZICÓW NA UDZIAŁ DZIECKA
W LETNIM BIWAKU HARCERSKIM

Miejscowość, data ………………………………

Wyrażam zgodę na uczestnictwo mojego dziecka ………
w biwaku organizowanym przez 1 Środowiskową Drużynę Harcerską „Wigry”,
w dniach 26-28.06.2015r.

Zgadzam się na podane warunki zakwaterowania i wyżywienia oraz na udział
w zajęciach proponowanych przez organizatorów.

Jednocześnie oświadczam, że moje dziecko jest zdrowe, i nie ma żadnych
przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w biwaku. Lub ma następujące przeciwskazania zdrowotne: .................................................... W razie urazu lub innej nagłej
potrzeby, wyrażam zgodę na udzielenie pomocy przedmedycznej oraz leczenie
zalecone przez lekarza pogotowia / szpital.

Pesel dziecka: ……………
Adres zam.: ………………
Kontakt do rodzica /opiekuna: ……………………
Podpis rodzica /opiekuna


ZUCHY:


TERMIN: 26-28 czerwca br., rozpoczęcie w sobotę o godz. 14.00, zakończenie w niedzielę o godz. 10.00 uroczystym apelem, na który zapraszamy rodziców. Prosimy o dowiezienie i odebranie dzieci w podanym niżej miejscu.
DLA DZIECI NIE BIORĄCYCH UDZIAŁU W FORMIE DWUDNIOWEJ - ZAPRASZAM W SOBOTĘ W GODZ. 19.00-21.00 (PLANOWANA WAŻNA UROCZYSTOŚĆ!)
MIEJSCE: Żory-Piaskownia, jak wyżej
KOSZT: 15zł
CO ZABRAĆ:
śpiwór, woda 1,5l do picia, buty zmienne, buty i ubiór do wyjścia w teren leśny (obuwie pełne, spodnie długie), nakrycie głowy, wygodny strój do spania (dres, getry), latarka, kubek, bidon lub mała butelka na wodę, mundur, chustę (kto posiada), zgodę rodziców (formularz poniżej), dobry humor!!!
ZAPEWNIAMY: nocleg w namiotach 10-osobowych, na łóżku harcerskim typu kanadyjka i materacach typu lateks, ubezpieczenie, kolację i śniadanie, herbatę do posiłków, wodę, moc wrażeń i niezapomnianą zabawę.
Warunkiem uczestnictwa w biwaku są opłacone składki członkowskie ZHP.

FORMULARZ ZGODY RODZICÓW NA UDZIAŁ DZIECKA
W LETNIM BIWAKU ZUCHOWYM
Miejscowość, data ………………………………
Wyrażam zgodę na uczestnictwo mojego dziecka ……………………………………………………………
w biwaku organizowanym przez Gromadę Zuchową „Leśne Ludki”, w dniach 26-28.06.2015r.
Zgadzam się na podane warunki zakwaterowania i wyżywienia oraz na udział w zajęciach proponowanych przez organizatorów.
Jednocześnie oświadczam, że moje dziecko jest zdrowe, i nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w biwaku. W razie urazu lub innej nagłej potrzeby, wyrażam zgodę na udzielenie pomocy przedmedycznej.
.....................................................
Podpis rodzica /opiekuna/
DO NAJBLIŻSZEGO CZWARTKU (25 CZERWCA) PROSZĘ O POTWIERDZENIE SMS NA NUMER DRUŻYNOWEJ, KTÓRY Z ZUCHÓW WEŹMIE UDZIAŁ W FORMIE DWUDNIOWEJ!