środa, 19 września 2018

Szczegóły o zlocie hufca


Informacie o ZLOCIE

1. Zakwaterowanie na zlocie w namiotach.
Organizator zapewnia herbatę, pieczywo do śniadania i kolacji oraz gorący obiad w sobotę i gorącą zupę w niedzielę. Zabieramy ze sobą produkty do pieczywa na 2 śniadania i 2 kolacje. Zabieramy również menażkę i kubek, najlepiej podpisane, sztućce lub niezbędnik, finkę.

2. Wyposażenie, czyli co zabrać:
– śpiwór + ubiór do spania
– produkty na 2 śniadania i 2 kolacje + woda
– menażka i kubek
– ciepły sweter / bluza / polar
– kurtka przeciwdeszczowa i ciepłe ciuchy (spodziewane oziębienie w nocy)
– bielizna zmienna
– koszulki zmienne
– buty do działania w terenie oraz na zmianę (sportowe)
– mundur
– nóż, sznurek, igła z nitką, śpiewnik, latarka, coś do pisania,
– plecak duży i mały na 1-dniowy bieg,
– czapka
– środki czystości (malutkie – prysznica brak)
- mokre chusteczki
– OBOWIĄZKOWE LEKI Z INFORMACJĄ O DAWKOWANIU
- pisemną zgodę rodzica na zlot 21-23.09.2018

Zabieramy ciepłe śpiwory, ciepłe skarpety, cienką czapkę, cienkie rękawiczki, termos z herbatą / na herbatę! Mini-apteczki, rzeczy do organizacji noclegu, narzędzia, igły z nitką. Wszystko, co może się przydać harcerzowi na biegu z technik harcerskich lub harcerzowi starszemu na biegu specjalnościowemu oraz na zajęcia również nocne. Linki, odliczone 1-metrowe sznurki (do mierzenia odległości), kompas, nóż, rozpałki, zapałki, latarka z zapasem baterii. Buty nieprzemakalne. Combo-słodycze (takie do namiotu, snickersy na trasę, czekolada gorzka itd.) Jednym słowem: wszystko harcerskie i dobrze spakowane. 😊

3. Dzień Otwartej bramy:
Zapraszamy rodziców wraz z całą rodziną na Dzień Otwartej Bramy na Śmieszek, w niedzielę 23.09.2018r od godziny 12.00 – zaczynamy od Apelu Hufca. Przez 3 godziny na terenie miasteczka odbędzie się szereg atrakcji i niespodzianek. Zakończenie około godziny 15.30. Będzie można zakupić grochówkę. Uczestnicy, których rodzice będą na miejscu będą mogli wrócić do domu od razu po zakończeniu.
4. Koncert finałowy:
Zapraszamy również na koncert finałowy, który odbędzie się w Miejskim Ośrodku Kultury od godziny 19.00. Zagra dla nas zespół „Dom o Zielonych Progach”. Zapraszamy całymi rodzinami. Mamy jeszcze kilka wejściówek, które można odebrać u dh. Ani Nowackiej, a najlepiej zgłosić się przez SMS 667995985 lub Messenger.

5. Uwaga. Rodziców chętnych do pomocy w obstawieniu wart nocnych w czasie dwóch nocy proszę o kontakt z dh. komendantką przez SMS 667995985. Nie musi to być na całą noc, ale każde 3 godziny z dodatkowym dorosłym na „warcie” - zwiększa nasze bezpieczeństwo w czasie biwaku. O biwaku powiadomione są wszystkie stosowne służby.


Czuwaj.
Komendantka Hufca Żory
hm. Anna Nowacka